Re: [NOVICE] Problemer med ødelagte pakker

Den 11-01-2012 10:17, Martin Jochimsen skrev:
Hejsa

Jeg prøver at installere GNOME 3.2 på min computer med jeg får konstant
meldingen om at der er ødelagte pakker.
Meddelelsen ser sådan her ud:

sslug@sslug:~$ sudo apt-get install epiphany-extensions
[sudo] password for martin:
Indlæser pakkelisterne... Færdig
Opbygger afhængighedstræ
Læser tilstandsoplysninger... Færdig
Nogle pakker kunne ikke installeres. Det kan betyde at du har ønsket
en umulig situation eller bruger den ustabile distribution, hvor enkelte
pakker endnu ikke er lavet eller gjort tilgængelige.
Følgende oplysninger kan hjælpe dig med at klare situationen:

Følgende pakker har uopfyldte afhængigheder:
epiphany-extensions : Afhængigheder: epiphany-browser (< 3.1) men
3.2.1-2ubuntu1~oneiric1 forventes installeret
E: Kunne ikke korrigere problemerne, da du har tilbageholdt ødelagte
pakker.

Epiphany-extensions er en del af GNOME-pakken og jeg har bare forsøgt at
installere dem seperat.

Hvordam korrigerer jeg problemet med de ødelagte pakker?
Jeg har prøvet
sudo apt-get install -f gnome men det giver samme melding?

Hilsen
Martin :-)

hmmm....glemte vist lige at nævne at jeg bruger Ubuntu 11.10

:-)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]