Re: [NOVICE] bash script

On 2012-01-25 09:34, Danjel Jungersen wrote:

> bash giver intet output.
> ? giver: "bash: ?: command not found"
> bash ?
> bash: ?: no such file or directory

ok du har bash, for det er kun i Bash og kun fra V 4.0
at der er en step værdi på listen.
prøv f.eks.

for i in {10001..10010..5}; do   echo "$i"; done

I øvrigt i ovenstående med "?" var det en tryk fejl fra mig da "?" jo ikke er en kommando,
og det er hvad bash brokkede sig over i "command not found"

> Det virker også nu, efter at have sat "+x"
> :-)

ok :)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]