Re: [NOVICE] bash script

Jeg har lige kopieret din kode ind i filen test.sh, og givet den rettighed
til at køre som et program. Det giver den forventede liste af tal fra 10010
til 10001 med et på hver linie. Jeg kører openSUSE 11.4 på denne computer.

Hilsen Niels
---------------------------------
Besøg Slangerup Kirkes hjemmeside http://www.slangerupkirke.net
Improve your art of working properly with Safepark Consultancy
http://www.safepark.dk

(Consider the environment. Please don't print this e-mail unless you really
need to)

2012/1/24 Danjel Jungersen <sslug@sslug>

> Er der en der kan fortælle mig hvorfor at:
>
> for i in {10001..10010..1}
> do
>  echo "$i"
> done
>
> Giver:
> {10001..10010..1}
>
> :-)
> Danjel

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]