Re: [NOVICE] dr download

I samme forbindelse har jeg lige læst en rosende artikel om openshot,
og PiTiVi.
Openshot, skulle være "den store pakke"
PiTiVi lidt simplere.

En lille kom-igang-guide i Linux-format, er ikke sikker på hvilket
nr...

:-)
Danjel

> Jeg vil lige starte med at sige at mine erfaringer ikke er store...
>
> Jeg bruger lidt blandet.
> Kino til det simple, og til at grabbe via iee1394, selvom det kan
> drille lidt med rettigheder, i hvert fald på kubuntu.... Så bruger jeg
> kdenlive til lidt "bedre" redigering. Til sidst bruger jeg devede til
> at lave dvd'er med, hvis det er en sådan der skal prodoceres :-)
>
> Har max lavet 10 film i kdenlive, så jeg er ikke nogen haj...
>
> Har grabbet en hel del med kino, det virker perfekt, når man liiiige
> [...]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]