Re: [NOVICE] dr download

Danjel Jungersen skrev :

> Sådan et har jeg :-)

Hej Danjel.

Hvilket program bruger du og hvad er din erfaring.

Jeg er blevet inspireret til at prøve ét og jeg kan se, at jeg allerede har
Kdenlive i min installation (Linux Mageia).

--
i al fredsommelighed,    Ole

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]