Re: [NOVICE] dr download

On 13 Jan 2012 at 10:53, Ole wrote:

> Hej Danjel.
>
> Hvilket program bruger du og hvad er din erfaring.
Jeg vil lige starte med at sige at mine erfaringer ikke er store...

Jeg bruger lidt blandet.
Kino til det simple, og til at grabbe via iee1394, selvom det kan
drille lidt med rettigheder, i hvert fald på kubuntu....
Så bruger jeg kdenlive til lidt "bedre" redigering.
Til sidst bruger jeg devede til at lave dvd'er med, hvis det er en
sådan der skal prodoceres :-)

Har max lavet 10 film i kdenlive, så jeg er ikke nogen haj...

Har grabbet en hel del med kino, det virker perfekt, når man liiiige
har løst det med rettighederne :-)

Kører kubuntu 11.10 64bit på:
model name      : Intel(R) Core(TM)2 CPU          6600  @ 2.40GHz
MemTotal:        2038076 kB

De venligste hilsener
Danjel

> Jeg er blevet inspireret til at prøve ét og jeg kan se, at jeg
> allerede har Kdenlive i min installation (Linux Mageia).
>
> --
> i al fredsommelighed,    Ole

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]