Re: [NOVICE] bash script

On 24 Jan 2012 at 11:26, Niels Jensen wrote:

> Jeg har lige kopieret din kode ind i filen test.sh, og givet den
> rettighed til at køre som et program. Det giver den forventede liste
> af tal fra 10010 til 10001 med et på hver linie. Jeg kører openSUSE
> 11.4 på denne computer.
mystisk...
tak for testen.

Jeg er rimelig ny i bash, så ville også lige sikre mig at det ikke
bare var en begynderfejl....

Kører selv debian stable....

Læste lige din mail igen.
Havde ikke sat den til "+x", men kørt den via "sh script.sh" - Dette
virker for mig andre steder.....
Alt i alt var det vel så en begynderfejl ;-)

Nu virker det i hvert fald, takker for tålmodigheden.

:-)
Danjel

> Hilsen Niels
> Besøg Slangerup Kirkes hjemmeside http://www.slangerupkirke.net
> Improve your art of working properly with Safepark Consultancy
> http://www.safepark.dk
>
> (Consider the environment. Please don't print this e-mail unless you
> really need to)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]