Re: [NOVICE] SSLUG Password..

On 08/11/2011 11:24 AM, Frank Damgaard wrote:
On 2011-08-10 20:25, Henrik Jess Nielsen wrote:
Hej,

Jeg har i tidernes morgen fået oprettet SSLUG arkiverne i min Thunderbird, og ville så
prøve og skifte news client. Til min rædsel opdager jeg så at jeg ikke kan huske hvilket
password jeg har registeret med - Er der nogen steder man kan få sendt sine login
informationer?

der er så vidt jeg ved ikke password på sslug news/maillister
det er din afsender email der er tilmeldt som kan bruges
til at skrive til listerne.

Måske du har sat et master-password på Thunderbird (og som du har glemt)?

eller er det den email du brugte dengang du har glemt eller ikke har mere?
http://www.sslug.dk/udmeld
http://www.sslug.dk/tilmeld

Mystisk .. Jeg skiftede til "Pan" - og den siger auth error uden password..

At teste en anden news client så ;)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]