SSLUG Password..

Hej,

Jeg har i tidernes morgen fået oprettet SSLUG arkiverne i min Thunderbird, og ville så prøve og skifte news client. Til min rædsel opdager jeg så at jeg ikke kan huske hvilket password jeg har registeret med - Er der nogen steder man kan få sendt sine login informationer?

/~ Henrik

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]