Linux certificering i København.

Er der nogen der kan vejlede mht. Linux certificering i København? Hvad
er mulighederne? Hvem har folk gode erfaringer med? Jeg har kun erfaring
pt. som almindelig bruger og kunne tænke mig at lære mere om Linux og få
"papir på" Linux kompetencer. Jeg har været på et IT vejleder kursus på
lærerseminaret og kunne tænke mig at opgradere min kompetencer i
forbindelse enten med folkeskole eller voksenundervisning.

Mvh/Brian

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]