Re: [NOVICE] Diagnostics

"Danjel Jungersen" <sslug@sslug> writes:

> Undskyld at jeg evt. sender igen, men har ikke modtaget en retur....
> Har desuden lagrt mærke til at mails ind imellem er meget lang tid om
> når frem og tilbage fra listen, andre der har lavet samme
> opservationer?

Der har desværre endnu engang været problemer med SSLUG's postsystem,
denne gang opdagede vi det dog en del hurtigere end nogle af de andre
gange. Systemet fungerer igen.

.Henrik

> /Danjel
>
> Hejsa allesammen.
>
> Det er en smule ot, men tænkte at der sikkert findes noget (linux)
> software der kan hjælpe mig.
>
> Jeg har en maskine der driller.
> Den fryser uden noget specielt "system".
> Nogle gange er det browser, nogle gange filstyring o.s.v.
> Maskinen kørte vista64 (undskyld, der er min faders...)
> Samme symptomer med w7 64.
>
> Har testet mem memtest.
> Har skiftet harddiske.
>
> Kender I noget gratis test software som kan checke cpu, grafikkort
> [...]

IQ er et tal med lige så god anvendelseværdi som BogoMIPS.
                                                  -- citat Peter Makholm

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]