Re: [NOVICE] Linux certificering i København.

8. aug. 2011 21.05 skrev Brian Durant <sslug@sslug>:
> Er der nogen der kan vejlede mht. Linux certificering i København? Hvad
> er mulighederne? Hvem har folk gode erfaringer med? Jeg har kun erfaring
> pt. som almindelig bruger og kunne tænke mig at lære mere om Linux og få
> "papir på" Linux kompetencer. Jeg har været på et IT vejleder kursus på
> lærerseminaret og kunne tænke mig at opgradere min kompetencer i
> forbindelse enten med folkeskole eller voksenundervisning.
>
> Mvh/Brian

Google http://www.google.com/search?client=ubuntu&channel=fs&q=Linux+certificering+i+K%C3%B8benhavn&ie=utf-8&oe=utf-8
gav blandt andet denne liste
http://www.klid.dk/emner/certificering/testcentre.php3 , men det er
måske ikke helt, hvad du søger?

Vi har flere gange i SSLUG-sammenhænge snakket om undervisning/kurser
om/i Linux (-systemer med videre) og hælder nok mest til at støtte
(hvis vi kan), at det foregår i det 'organiserede'
undervisningssystem.

--
/Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]