Re: [NOVICE] Linux certificering i København.

12. aug. 2011 17.17 skrev Brian Durant <sslug@sslug>:
> [...]

<---klip--->

> Jeg har bla. kiggede på den her, men det er alt for grundlæggende:
>
> http://www3.open.ac.uk/study/undergraduate/course/t155.htm
>
> Jeg tænkte også at det ville være bedre hvis kurset var måske lidt
> tættere på geografisk, hvis man skal til eksamen på stedet.

<---klip--->

Det er et onlinekursus, som også kan tages fra Danmark, så jeg er
næsten sikker på at man ikke skal til prøve/eksamen andre steder (end
på nettet). Hvorfor skriver du ikke til dem om dine ønsker? Måske de
har kendskab til andre kurser, der er mere relevante for dig?

Nogle 'aftenskoler' har (haft) undervisning i linux/openSource på
programmet, men jeg har ikke et aktuelt overblik og der er ikke
'eksamen'.

Jeg tænkte du kunne spørge nogle af kontakterne om de kunne vejlede di
om dine behov/ønsker?

--
/Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]