Re: [NOVICE] powerpc webbank

On 6/5/10, Stephen Paulli Andersen <sslug@sslug> wrote:
> Hej Jim.
> Jeg bruger Fanø sparekasse, og de skriver intet om begrænsninger. Jeg
> kan jo forszøge at rige til dxem førend jeg ulejliger flere i dette
> forum..
> Mvh
> Stephen

Se etter i Firefox under
Tools
Add Ons
Plugins

Det skal være installert og aktiv

Java Plug in 1.6.0_17 eller bedre

Det skal finnes en Java test side ett sted - Men hvor?
Her er den:
http://www.java.com/en/download/help/testvm.xml

Her er bankens link til java:
http://www.java.com/en/download/index.jsp