Re: [NOVICE] 'Variabelt' boot-forløb!?

"Frank Damgaard" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse
news:sslug@sslug

men skal det gå hurtigt:
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1928&Grp=&n=10
dvs. blot forbi den nærmeste H-N  butik .....

eller forbi en computer eller eletronik butik.
(Brinck.dk / elextra.dk har dem også)

CR2032  bruges også i en del ure og elektronisk udstyr
som små fjernbetjeninger.

Jeg har også set at Netto har haft dem i special-tilbud
en gang imellem, jeg har en 3-pak fra Netto liggende.
Jeg ved dog ikke om det er standard-sortiment hos Netto.

Jeg har nu bestilt/betalt dem - og fået bekræftet, at ordren er afsendt! :)

Jeg faldt over en 'brugertilfredshedsundersøgelse' vedr. tilbudet - én
skrev, at spændingen kunne variere en del: Han havde målt ét xpl. til > 4 v!

Skal man mon anskaffe et *voltmeter*, inden man sætter et nyt batteri i
bundkortet??

--
med venlig hilsen
Hans