Re: [NOVICE] powerpc webbank

On Sat, 5 Jun 2010 17:42:02 -0200
Stephen Paulli Andersen <sslug@sslug> wrote:

> Hej Jim.
> Jeg bruger Fanø sparekasse, og de skriver intet om begrænsninger. Jeg
> kan jo forszøge at rige til dxem førend jeg ulejliger flere i dette
> forum..
Det lyder som en typisk fejl, der opstår, når der ikke benyttes Sun's
Java plugin, så jeg ville installere og forsøge mig med den førend, jeg
kontaktede banken. Banken vil alligevel afvise at hjælpe dig, før du
har installeret en supporteret Java version - i skrivende stund er kun
Sun's Java supporteret.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen