Re: [NOVICE] Filudveksling med Mac?

Martin Schlander wrote:
> Samba _server_ er kun relevant når du vil dele
> ting som ligger på SUSE-
> maskinen. Det er nok bedst at tage et problem
> ad gangen.

Jeg mener bestemt, jeg brugte samba til
filudveksling med XP, da jeg kørte SuSE 10.0!(?)
Det virkede skam udmærket 'begge veje' - med XP-
maskinen som 'terminal'.

> Det fremgår af dine screenshots at du fint kan
se sharet og forbinde til
> det, det virker bare lidt tomt. Er du sikker på
der ligger nogen filer i
> mappen? Og hvis der gør så tjek evt.
rettighederne på dem.

Nu ved jeg faktisk ikke konkret, hvilken
(mac-)mappe jeg forsøger at åbne - mac'en er jo
bare indstillet til fildeling i al almindelighed.
Men jeg bliver afkrævet nogle bruger/adgangskode-
værdier, som jeg måske indtaster forkert(?)

--
med venlig hilsen,
Hans