Nyt CMOS batteri

Jeg kan se, at jeg åbenbart har stillet min KNode
til at slette beskeder efter få dage - så der er
ikke længere spor efter korrespondancen vedr.
køb/installering af nyt batt.; så jeg vil blot
fortælle, at vi (= min søn + undertegnede) i går
aftes skiftede batteriet uden større problemer -
der ser ikke ud til at være anrettet 'ulykker' på
BIOS eller andet(?).
Eneste problem var, at adgangen var hæmmet af en
'kasse' (i kabinettet) til drev mv., som
'skyggede' for den del af bundkortet, hvor
batteriet sad.

--
med venlig hilsen,
Hans