Lexmark E260d laserprinter med duplex

Hej,

Jeg har købt en Lexmark E260d laserprinter.
Ifølge fabrikanten skulle den kunne fungere under Debian 4.0 og ifølge OpenPrinting.org skulle den fungere perfekt. Den fungerer glimrende på nær, at jeg ikke kan få duplex funktionen til at fungere under linux , Debian Lenny 64 bit. Duplex virker i windows XP (som jeg kører i VirtualBox), så maskinen har en fungerende duplex funktion. Min fornemmelse er, at jeg på en eller anden måde skal ind over lp, men er dette rigtigt og i så fald hvordan?

Med venlig hilsen
Axel Egeløv