Re: [NOVICE] CD til Ogg Vorbis

On Saturday 03 April 2010, Danjel Jungersen wrote:

> Soundkonverter....
> Kubuntu 64 bit her....

Jeg kører Kubuntu 32 bit. Den version af SoundConverter jeg kan installere
siger selv at den ikke kan læse fra en audio CD, og at jeg skal bruge Sound
Juicer i stedet for.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
We have captured lightning and used it to teach sand how to think.
                                      -- Mike Andrews, in the monastery