Ghost mail?

Hver gang jeg poster til sslug(.novice) modtager jeg prompte en mail fra

"Maersk Crew Mail <sslug@sslug>", med beskeden:

"Failed delivery: [NOVICE] Håndtering af diskdrev?
Message from MaerskCrew AutoReply Service.

Your mail '[NOVICE] Håndtering af diskdrev?' sent 2010-04-25 07:10:14 did
not reach the following recipient(s):

Receiver Jensen, Ole Henning (sslug@sslug) is on home leave."

Jeg fatter ikke helt 'pointen', da jeg ingen forbindelse har med hverken
maersk.com eller bemeldte O.H. Jensen!

Oplever andre det samme??
--
med venlig hilsen,