Re: [NOVICE] CD til Ogg Vorbis

Jens Bang wrote:
> Jeg har indtil nu brugt grip til at rippe mine CD'er til Ogg Vorbis. Men
> nu er den blevet pillet ud af Ubuntus package manager system, ås jeg skal
> finde et andet program jeg kan bruge. Hvad vil folk her på listen foreslå?

Mener at huske fra anden sammenhæng at du bruger KDE. Hvis jeg husker
rigtigt kan du bare skrive 'audiocd:/' i adresselinjen i dolphin eller
konqueror og så rippe med trække og slip via nogle virtuelle mapper der
vises.

Dette er konfigurerbart under systemsettings -> avanceret -> lyd-cd'er

Alternativt kan du kigge på at gøre det med K3b eller KAudioCreator.