Emacs som mail & newsreader (Gnus)

Jeg er relativ ny Emacs-bruger og er indtil videre meget begejstret. Jeg vil nu gerne kunne læse både mails og news i Emacs - altså bruge Gnus - men det ER sgu godt nok kompliceret, jeg kan i hvert fald ikke få det til at fungere!

På en læreranstalts hjemmeside læste jeg det gode råd, at det nemmeste er at få en .gnus (eller .emacs) af en erfaren bruger og så selv fifle videre, så jeg ville høre om en eller anden ville stille sin konfiguration til rådighed til fri inspiration...
Palle

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]