Re: [NOVICE] Har måske slettet hele mit liv!!!

On 18 Mar 2010 at 9:49, Frank Damgaard wrote:

> hvilket filsysten er backup ?
>
> Er det FAT eller NTFS, så findes en del windows recovery tools
> der kan finde filer på disken selvom man har slettet
> partitionsinformation mv.
>
> der findes vist også nogle der sælger software til linux der kan finde
> filer fra ext2/ext3, men jeg har ingen erfaring med disse.
Har lige læst en artikel om tesdisk, som vist nok kan redde en del,
har også for rimelig nyligt læst om et andet program, som kan finde
gamle slettede ting, jeg mener at det hedder PhotoRec.

Jeg kan finde de 2 artikler frem, hvis det har interesse, de er begge
fra Linuxformat.
Der er sikkert noget copyright der gør at jeg ikke bare kan sende dig
kopier, men de opfordre ofte til genbrug i form af udlån m.m., så vi
kan sikkert godt finde ud af et eller andet :-)

En ting er sikkert, lad være med at skrive mere til disken !!!!

/Danjel
bor i vallensbæk, lidt syd for københavn :-)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]