Re: [NOVICE] Problem med installation af

18. mar. 2010 19.44 skrev Frank Damgaard <sslug@sslug>:
> [...]
<--- klip --->

> Har du installeret Sun Java , eller en af de andre java pakker?
> og er openoffice klar over at den er installeret?
>
> check evt. også i funkti0oner->indstillinger->java
> at det er den korrekte java der er valgt-

Java runtime environment 1.6.0_16 var installeret.

LuceneHelpWrapper findes i selvstændig pakke:

> sudo apt-get  install openoffice.org-java-common
>
> (eller brug synaptic til at installere pakken)
>
> ... og så virker det også hos mig med ubuntu 9.10 :)

Det gør det så også hos mig (Tools > Options > OpenOffice.org > Java).

--
/Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]