Re: [NOVICE] php mail() og sessions virker ikke

Danjel Jungersen wrote:
> Hejsa...
>
> Jeg er ved at flytte til ny server.
> Gammel server er en afdanket obsd, ny er debian stable.
>
> Efter flytning virker min mailfunktion ikke.
> Den bruger mail().
> Jeg har installereret postfix og rettet sendmail_path til:
> sendmail_path = sendmail.postfix -t -i
>
> Jeg får ingen fejl fra serveren/sitet, men mails kommer ikke frem....
>
> Dette er første step, min mailserver er stadig en winbox, den
> modtager ikke noget.
> Når det hele virker skal jeg også have flyttet mail til denne nye
> server.

> [...]

Jeg mener exim findes da stadig til debian hvis du foretrækker exim?

Har du set på din debian-server i log-filer hvad der sker
med mail?

Kan du se i log-filer på din windåse hvad der sker ?
(forudsat din debian servers mailserverprogram forsøger
at aflevere noget)

Jeg formoder at du afleverer post lokalt og postfix skal
så sende det videre til din hovedmailserver.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]