Re: [NOVICE] Wireless USB til Kubuntu 8.04

Jim Oksvold skrev:

Er der nogen, som kan hjælpe mig med et godt råd ??
Vh Carsten

Woktenna:
http://www.usbwifi.orconhosting.net.nz/
Tenk igjennom hvor lang USB kabel du trenger,

D-Link USB WLAN:
http://www.datakjeden.no/oslo/PartDetail.aspx?q=p:610275;c:36180
Sist jeg sjekket sto det Linux på konsumentpakken.
http://www.insidesocal.com/click/2009/09/d-link-dwl-122-80211b-usb-wi-f.html
I Asia selges de for en lavere pris med litt sterkere sender.

Jeg ved ikke rigtig, om jeg bør komme ind her, eller om jeg skal lave en ny tråd. De vise redaktører kan vel eventuelt flytte spørgsmålet til en ny tråd.

Har også erhvervet en zepto PC uden trådløst kort. Jeg forsøgte efterfølgende at få et dertil indrettet kort til isætning INDE I PCén. Det lykkedes for 80 pcts vedkommende. Kortet blev isat og computeren startet, men den ville ikke "se" nydannelsen, og jeg fik den besked, at jeg slet ikke kunne gøre, som jeg havde gjort. Jeg skulle have root rettigheder. Det havde jeg ikke, og jeg vidste dårligt nok, hvad det var. Nu ca. et år senere er jeg blevet en smule mere ubuntu klog og har nu fået etableret en root- kode. Men har ikke endnu logget på som root, fordi jeg er lidt nervøs derfor. Grunden hertil er, at i alt , hvad jeg har læst, så advares man derfor, fordi man kan lave ubodelig skade, hvis man ikke helt ved , man gør. Og det tør jeg ikke just påstå. Nu er mit spørgsmål, om nogen her kan forklare, hvorledes jeg i en terminal?? skal logge ind, når og hvis jeg igen kan hitte det tidligere omtalte kort? Skal jeg gøre det før jeg skiller min pc ad eller skal jeg blot isætte, samle den igen og gøre det, når jeg igen måtte se den tidligere omtalte besked i terminalen?
mbjornbak

Mvh
Jim Oksvold

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]