php mail() og sessions virker ikke

Hejsa...

Jeg er ved at flytte til ny server.
Gammel server er en afdanket obsd, ny er debian stable.

Efter flytning virker min mailfunktion ikke.
Den bruger mail().
Jeg har installereret postfix og rettet sendmail_path til:
sendmail_path = sendmail.postfix -t -i

Jeg får ingen fejl fra serveren/sitet, men mails kommer ikke frem....

Dette er første step, min mailserver er stadig en winbox, den
modtager ikke noget.
Når det hele virker skal jeg også have flyttet mail til denne nye
server.

Er der en opsætning jeg ikke er opmærksom på?

Bortset fra ændringen fra exim til postfix, er det vist ikke noget
der ikke er standard debian....

pft
/Danjel

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]