Nedlukning kun delvis

Vist nok ifm. opdatering til den nyeste linux kernel på min Mandriva 2010.0
Powerpack er der sket det, at min computer ikke lukker helt ned, når jeg beder
den om det. Tastaturet, og harddiskene lukker ned, men der er stadig liv i
skærmen, ligesom cpublæser og/eller blæseren til strømforsyningen stadig
kører. For at slukke helt, må jeg holde powerknappen inde i 5 sekunder.

Er der noget jeg kan gøre ved det?
--

Mvh
Anders

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]