Re: [NOVICE] Har måske slettet hele mit liv!!!

Martin Jochimsen wrote:

Emnet er måske lidt overdramatiseret, men jeg er kommet til at lave en kæmpe katastrofe på min computer.

Jeg har ikke nogle gode forslag til løsning, og det er bestemt ikke ment som salt i såret, men det er måske en idé fremover at have backup'en lidt mere fysisk adskilt fra computeren. Jeg tager fx backup til en usb disk (som jeg *altid* trækker stikket på når jeg installerer en ny distro) samt noget rsync backup til min server som er yderligere adskilt fysisk fra min laptop.

Håber du får løst dine problemer og får dit liv tilbage! Du er i mine tanker :-)

--
Atte

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]