Wireless USB til Kubuntu 8.04

Jeg mangler trådløs netkort til min Zepto Znote 6625WD. Da Zepto er
lukket, vil jeg i stedet for at finde hardware til indbygning betjene mig
af en USB forbindelse, men hvilken virker på Kubuntu. Alle steder virker
de i.flg. specifikation kun på Windows og Mac.
Er der nogen, som kan hjælpe mig med et godt råd ??
Vh Carsten

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]