Re: [NOVICE] Hvor køber man Linux-labtops i Danmark?

Martin Schlander wrote:

> Jeg bloggede for nylig om emnet.
> http://mschlander.wordpress.com/2010/01/20/microsoft-skatten-hvad-gør-vi/
>
> Hvor jeg henviste til 3 forskellige muligheder som jeg kender til for at
> købe en bærbar maskine enten uden OS eller med Linux.
> http://www.mm-

vision.dk/produkter/visgruppe_notebook.asp?action=shop&menu=notebook&gruppe=PcnoteVision&type=notevision
> http://www.linuxshoppen.dk/products.php?showvariant_id=7210

http://www1.euro.dell.com/dk/da/virksomheder/4x_latit_2100/fs.aspx?refid=4x_latit_2100&s=bsd&cs=dkbsdt1

Ansporet af en artikel på version2[1], søgte jeg lidt, og det lykkedes
faktisk at finde en HP-laptop som kan købes uden MS Windows (med freedos)
[2].

[1] http://www.version2.dk/artikel/14276-vaelg-freedos-og-undgaa-microsoft-
licens-paa-den-nye-baerbare
[2] http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=probook&pid=682601

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]