Re: [NOVICE] Har måske slettet hele mit liv!!!

Danjel Jungersen skrev:
On 18 Mar 2010 at 9:49, Frank Damgaard wrote:

Windows ca. 85GB
Win Recovery ca. 10GB
Ubuntu ( / ) ca. 15GB
Ubuntu (/home) ca. 150GB
Backup ca. 50GB
Swap ca. 8GB
hvilket filsysten er backup ?

Er det FAT eller NTFS, så findes en del windows recovery tools
der kan finde filer på disken selvom man har slettet
partitionsinformation mv.

der findes vist også nogle der sælger software til linux der kan finde
filer fra ext2/ext3, men jeg har ingen erfaring med disse.
Har lige læst en artikel om tesdisk, som vist nok kan redde en del, har også for rimelig nyligt læst om et andet program, som kan finde gamle slettede ting, jeg mener at det hedder PhotoRec.

Jeg tror PhotoRec er en del af Testdisk?!
Når jeg søger på PhotoRec i Synaptic, så dukker kun Testdisk op
Men tak for tippet.

:-)

Jeg kan finde de 2 artikler frem, hvis det har interesse, de er begge fra Linuxformat. Der er sikkert noget copyright der gør at jeg ikke bare kan sende dig kopier, men de opfordre ofte til genbrug i form af udlån m.m., så vi kan sikkert godt finde ud af et eller andet :-)

En ting er sikkert, lad være med at skrive mere til disken !!!!

/Danjel
bor i vallensbæk, lidt syd for københavn :-)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]