Re: [NOVICE] Wireless USB/PCI til Kubuntu 8.04 & Ubuntu 9.04

Mogens Bjørnbak-Hansen wrote:

> Tak for svar og undskyld min sene reaktion pgra lang weekend.
> Jeg kører Ubuntu 9.04. Har prøvet Ubuntu 9.10 med forlod denne version
> igen på grund af uoverstigelige problmer med at få lyden til at fungere.
> Med hensyn til spøgsmålet om data for det trådløse netværkskort, så har
> jeg måske talt med "uld i mund". Jeg købte det ikke, da jeg i
> forretningen blev "låst" af beskeden om root.
> Det, jeg kunne forestille mig, ville være påny at vende tilbage til
> foretningen medbringende et print af korrespondancen her få de kort
> data, du eferlyser.

Eller bestil den WL167G som jeg nævngte tidligere i tråden
(internetbutik).

> Kan du mon elaborere lidt på dit udsagn "meget besværligt"?
> mbjornbak

Besværligt:
Hente kildetekst til kerne og headere, hente en eksperimentel driver
som kildtekst, oversætte og håbe på at lave en kerne med alle drivere
t"il ens hardware, og så måske få noget der virker.
Dette forudsat der er en linux driver til den windows-dims....

Det er så langt nemmere at bruge noget ældre hardware (chipsæt)
som er supporteret, men det kræver du kender de præcise data
på USB-dims (inkl version), og evt. også det anvendte chipsæt,
men sidstnævnte står normalt aldrig på kassen eller i doc's.

Brug http://google.com/linux og passende søgeord for at se
om der findes noget, tilføje evt. ubuntu som søgeord hvis
det skal anvendes til ubuntu.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]