Re: [NOVICE] valg af ftp-server.

On 22 Mar 2010 at 19:58, Michael Rasmussen wrote:

> Et klart bud er vsftpd.
> http://vsftpd.beasts.org/
> Alle relevante indstillinger er kommenteret i konfigurationsfilen.
Det ser godt ud, den prøver jeg.
Faldt dog over noget:
"De" skriver at der er sikkerhedsprobler ved at bruge chroot, jeg
troede at det var positivt, er der en der har en forklaring, eller et
link til "noget"??

:-)
Danjel

> --
> Hilsen/Regards
> Michael Rasmussen
> http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE3E80917
> A computer is like air conditioning: it becomes useless when you open
> windows.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]