Re: [NOVICE] mozilla-plugin-vlc til vectorLinux

Jeg siger ikke det er bedre, jeg kan bare godt lide den måde de har indrettet deres VM på. Men tilbage til mit spørgsmål : hvad er den ekvivalente terminal-kommando til Debian's "apt-get install "mozilla-plugin-vlc" i VectorLinux og FaunOS ?

Jørgen Heesche skrev:

peter sloth wrote:
Ja undskyld min begejstring, jeg blev bare så benovet over hvor lækker deres WM var. Det er KDE men de har gjort noget ved KDE som gør at jeg blev benovet over det.

Jørgen Heesche skrev:
..... SKIP
Hvorfor skulle FaunOS være så meget bedre andre distributioner?.
..... SKIP

Der er nogle screenshots fra FaunOS her: http://www.faunos.com/screenshots.html
Det synes jeg er noget roderi.