Re: [NOVICE] mozilla-plugin-vlc til vectorLinux

Jeg kunne godt tænke mig at gøre min Mozilla Firefox kompatibel med vlc, så jeg kan streame tv fra bla. DR

Frank Damgaard skrev:

Peter skrev:
Hej Martin Schlander
Tak for din henvendelse, jeg har siddet og kigget efter forskellige
Dists, for at finde en der er interessang nok. Jeg fandt VectorLinux
natten til mandag, men i videre søgen er jeg kommet til FaunOS som bare
er den FEDESTE dist jeg nogensinde har set, så den er jeg skiftet over
til idag. Men her er problemet det samme, jeg ved stadig ikke hvordan
jeg kan streame tv på min puter under FaunOS. Det er bare det er er
problemet. Men i stedet for at fortælle hvordan man kan gøre, har jeg
stadig brug for at få at vide hvad mere præcist jeg skal gøre. F.eks. i
terminanel.

du er lidt upræcis med det "streame tv" ...
hvad tænker du præcist på ?

Tænker du at streame fra DR ?
dvs. se DR's TV mv. ?
DR er lidt bøvlet, de laver det hele tiden om så det ikke virker.
pt. virker DR med gecko-mediaplayer plugin til mozilla/firefox.

Jeg kender desværre ikke de lidt specielle distributioner du afprøver,
og hvis de ikke lige har de ønskede plugins i pakkesystemet, så
kunne det være du skal prøve en mere "almindelig" distribution?