Re: [NOVICE] mozilla-plugin-vlc til vectorLinux

Hej Peter

2009/6/18 peter sloth <sslug@sslug>:
> Jeg håber ikke de har droppet at vedligeholde FaunOS, men mit spørgsmål
> drejede sig også om VectorLinux. Er der en ekvivalent terminal-kommando i
> VectorLinux som fungerer som "apt-get install mozilla-plugin-vlc" til Debian
> ??

Det tror jeg ikke. Så vidt jeg kan se er VectorLinux baseret på
Slackware og der installerer man typisk fra .tgz filer.
Du skulle måske tage et kig på dokumentationen for VectorLinux??

Jeg har lige browset 2 minutter og fundet dette:
https://vector.ecosq.com/ic/HowTos/HowToBook/VlApps/packages

mvh
Folmer Fredslund

<snip>