dobbelt boot fejler

hej jeg har et gamelt problem med min dobbelt boot, det er suse 10.2 og xp home der ikke samarbejder. jeg har installeret xp først og der efter suse, ved første opstart var der ikke nogen problemer men nu overskriver xp dobbelt boot så jeg ikke kan komme til suse, er der nogen der ved noget om hvad jeg kan gøre for at rette problemet, jeg kan tilføje at jeg har haft det her problem før men uden at få det løst, jeg har downloadet suse 11,1 men den ligger på desktop i min linux så før jeg kan lave en iso og installere den skal jeg helst have adgang til min suse først.