Re: [NOVICE] mozilla-plugin-vlc til vectorLinux

peter sloth wrote:
> Ja undskyld min begejstring, jeg blev bare så benovet over hvor lækker
> deres WM var. Det er KDE men de har gjort noget ved KDE som gør at jeg
> blev benovet over det.

KDE3 vel at mærke ;-) .. og den opsætning de har lavet kunne du selv lave
rimeligt hurtigt på enhver anden distro - blandt de få af dem der stadig
shipper KDE3 forstås.

Generelt bør man bruge en mainstream-distro hvis man ikke har rigtigt godt
styr på hvad man laver. Blandt andet fordi det så er meget nemmere at få
hjælp.