Re: [NOVICE] mozilla-plugin-vlc til vectorLinux

Peter sloth wrote:
> Hej Jeg har et problem med at få min installation af VectorLinux til at
> blive kompatibel med et plugin til Mozilla.
> Jeg kunne godt tænke mig at der var nogen der kunne hjælpe mig med at få
> min Firefox til at blive kompatibel med mozilla-plugin-vlc, jeg har søgt
> på nettet men ikke fundet det endnu men det kunne da være at der var nogen
> i SSLUG der kunne. ?

Vil det sige at du har en fungerende installation af selve VLC-afspilleren?

I så fald kunne du overveje at spare alt bøvlet og bare bruge
MediaPlayerConnectivity-extension til Firefox og "forbinde" den til VLC i
stedet. Det virker alligevel bedre i mange tilfælde i min personlige
erfaring.

Ellers kommer du nok til at forklare lidt nærmere hvad der går galt. Er
problemet at compile vlc-pluginet (eller installerer du en pakke leveret af
VectorLinux)? Eller dukker det ikke op i Firefox? Eller dukker det op, men
virker ikke som forventet?