Re: [NOVICE] mozilla-plugin-vlc til vectorLinux

Folmer Fredslund wrote:
Hej Peter

2009/6/18 peter sloth <sslug@sslug>:
Jeg håber ikke de har droppet at vedligeholde FaunOS, men mit spørgsmål
drejede sig også om VectorLinux. Er der en ekvivalent terminal-kommando i
VectorLinux som fungerer som "apt-get install mozilla-plugin-vlc" til Debian
??

Det tror jeg ikke. Så vidt jeg kan se er VectorLinux baseret på
Slackware og der installerer man typisk fra .tgz filer.
Du skulle måske tage et kig på dokumentationen for VectorLinux??

Jeg har lige browset 2 minutter og fundet dette:
https://vector.ecosq.com/ic/HowTos/HowToBook/VlApps/packages

I det link vises det at der en slapt-get kommando analog med ap-get.
Citat:

Install the Packages

   1.

      command line method: slapt-get --install [packagenames]

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:sslug@sslug