Re: [NOVICE] mozilla-plugin-vlc til vectorLinux

Peter skrev:
> Hej Martin Schlander
> Tak for din henvendelse, jeg har siddet og kigget efter forskellige
> Dists, for at finde en der er interessang nok. Jeg fandt VectorLinux
> natten til mandag, men i videre søgen er jeg kommet til FaunOS som bare
> er den FEDESTE dist jeg nogensinde har set, så den er jeg skiftet over
> til idag. Men her er problemet det samme, jeg ved stadig ikke hvordan
> jeg kan streame tv på min puter under FaunOS. Det er bare det er er
> problemet. Men i stedet for at fortælle hvordan man kan gøre, har jeg
> [...]

du er lidt upræcis med det "streame tv" ...
hvad tænker du præcist på ?

Tænker du at streame fra DR ?
dvs. se DR's TV mv. ?
DR er lidt bøvlet, de laver det hele tiden om så det ikke virker.
pt. virker DR med gecko-mediaplayer plugin til mozilla/firefox.

Jeg kender desværre ikke de lidt specielle distributioner du afprøver,
og hvis de ikke lige har de ønskede plugins i pakkesystemet, så
kunne det være du skal prøve en mere "almindelig" distribution?