Re: [NOVICE] filserver?

Nu var det også mest ment som en lille spøg, men jeg kan forstå, at Linux-distributioner ikke er noget at lave skæg med! :D

Godt ord igen, og det var ikke min tanke at reagere som en sur vagthund...
- jeg undrede mig blot, fangede ikke spøgen, og synes måske at Ubuntus root principper får skyld for lidt for mange uberettigede ting.

Men, inden dette udvikler sig til en megalang tråd om hviken distro der lige præcis er bedst, så vil jeg mene at en filserver kan laves med lige netop den distro, man nu skulle have lyst til at prøve.

Enig. Og jeg vil dermed undlade at videreføre diskussionen om Ubuntu vs. Debian eller noget helt tredje.

:-) Kristian