Re: [NOVICE] ubuntu 64 bit, firefox, java og netbank

Steen Jensen skrev:
Martin Jochimsen skrev:
Hejsa

Det er ikke for at tærske lang-halm men...!
Hvilken version af Firefox bliver installeret med en 64-bit Ubuntu? 32- 64-bit? Jeg plejer ikke at have problemer med Firefox, java og min netbank (fra Morsø Bank), men nu virker det ikke ordenligt. Java'en finder uden videre min underskriftsfil, som ligger hvor den plejer. Jeg kan også godt skrive min kode, men så kommer der en besked om at "Din underskriftsfil er ikke tilgængelig. Årsag: Den angivne fil har forkert format". Underskriftsfilen er den samme som altid, og den ligger hvor den plejer. Java'en er installeret med icedtea6-plugin og det plejer også at virke. Kan det have noget med en anden version af Firefox og hvad kan jeg eventuelt gøre?

Hilsen
Martin :-)

En vigtig viden er nu hvilken bankcentral, Morsø Bank bruger. BEC, Bankdata eller SDC

Bankernes Erhvervsservice
http://partnerupload.celenia.com/upload/dti/pm/doc/HTML/HTML/central.htm

?