lenny på IBM x3650

Hejsa.

Jeg har et par IBM x3650 servere, med debian stable.

Efter at jeg har opdateret til lenny, og dermed en ny kerne, vil den
(debian) ikke kendes ved netkortene.

Sådan virker det i hvert fald.

Hvis jeg går en kerneversion baglæns, så virker det igen.

Jeg er ikke haj, så er der nogen der har et par gode råd til hvordan
jeg får det op at spille permanent?
Jeg kunne vel bare rette "et sted" i grub, sådan at den bruger den
gamle kerne hele tiden, eller hvad?
Men jeg går også ud fra at der nogle fordele ved at bruge den nye :-)

De venligste og meget håbefulde hilsener
Danjel