Re: LØST: Re: [NOVICE] ubuntu 6 4 bit, firefox, java og netbank

Frank Damgaard skrev:
Martin Jochimsen skrev:

Så måske er der sket noget med min underskriftsfil på min backup?
DUH!
Jeg havde heldigvis en gammel backup. Filerne havde godt nok samme
størrelse, men den gamle fil virkede altså.
Ikke fordi det var et opmuntrende syn på netbanken!!!!!!!

hmm, det er meget mystisk hvad der er sket med den fil....

kan det være rettigheder til filerne?
Hvis du har gemt den nye fil der ikke virkede, så kunne
du prøve en "md5sum -b" på filen og sammelinge md5sum på de 2 filer.

hmm...så langt tænkte jeg ikke lige, men jeg tror jeg stadig har den nye backup-fil på en dvd. Jeg vil kigge på det.
Tak for div. inputs

Martin :-)