flytte højt vindue op

Hejsa

Jeg har et program hvor et af vinduerne er for højt til at være på skærmen på min laptop. Jeg ville trække det "ovenud" af desktoppen med Alt-click-drag, men jeg kan kun få lov at trække det "nedenud" (så bunden af vinduet er udenfor min desktop forneden), ikke "ovenud" (så toppen af vinduet er udenfor min desktop foroven). Hvordan gør man dette, er der noget som skal indstilles fx i compiz så det lader sig gøre?

Jeg kører Ubuntu 8.04 med gnome og compiz...

--
Atte