Re: [NOVICE] Kopiering af DVD mislykkes

Steen Jensen wrote:
> fuldt opdateret openSUSE 11.1 læser i K3B fint en DVD, åbner derefter
> skuffen og beder om en dvd at brænde på, og så sker der absolut ikke
> mere. Drevet kan brænde både + og - Den oprindelige dvd angives at have
> en spilletid på 1 t 5 min, og jeg ilægger en ny, der angives at have 1 t
> 20 min. Forslag til løsning?

Er du sikker på du ikke forveksler dvd'er og cd'er? Jeg har i hvert fald
aldrig set dvd'er hvor kapaciteten er angivet i tid - ikke at det er nogen
garanti for at det ikke findes.

Hvis original dvd'en er en dual layer dvd, vil der ikke være plads på en
normal (4.7 gig) dvd. Men man skulle mene at K3b ville smide en fejlbesked.

En anden teori kunne være noget kopibeskyttelse spiller ind. Du fortæller jo
ikke meget om hvad det er for en dvd.

Alternativt kunne du overveje at prøve at rippe dvd'en med k9copy i stedet.