Re: [NOVICE] Filrettigheder

I sslug.novice, skrev Michael N. Steen:

>  Ja. Jeg kan også skrive til det som root.

Det skal virke.. Thats about it. Der er flere muligheder.

Har du lige tilføjet dig til gruppen, så kræver det et logout/login før
det virker. (check med "id" i den samme shell du forsøger).

Ellers så prøv at poste et fuldt transcript med hvad du forsøger incl.
output fra "id" og ls -ln på filer og kataloger(hele stien op til roden).

Jesper